Stor nyhet fra Magnor

Et helt konsept med det du trenger til å dekke bordet, designet av verdenskjente Simen Staalnacke, er nå å finne i Glasmagasinet. En vakker nyhet sier butikkleder Tone hos Magnor Brandstore.

Kolleksjonen heter TOKYO og er inspirert av skandinavisk minimalisme, enkel japansk estetikk og byen Tokyo, der nye trender møter gammel tradisjon. TOKYO består av en rekke glass, porselensservise, bestikk og vaser/lykter. Alt har samme utgangspunkt i linjer og silhuetter påpeker Tone, og dette gjør at det står perfekt sammen.

Stilmessig kan kolleksjonen passe hos alle og blandes med noe du har fra før, men det kuleste er jo selvfølgelig å kjøpe dette komplett. Vi satt det frem i dag, og allerede har flere kommentert hvor fint det er sier Tone.

Min favoritt er champagneglasset som kommer i special edition, malt for hånd med pensel og i skinnende blå lyster. Det er en helt fantastisk farge på det, og en favoritt hos mange her legger Tone til.

Dette er et kjempespennende samarbeid! Våre dyktige håndverkere klarer å skape det fysiske produktet Simen designer, og det gir noe unikt som ikke andre har. Det er det kolleksjonen handler om, å tenke utenfor boksen, sier den stolte butikklederen.

Se kolleksjonen med egne øyne hos Magnor Brandstore i Glasmagasinet.

Intervju med Simen Staalnacke kan du se her: 

https://www.glasmagasinet.no/content/uploads/2018/08/Magnor_Simen_Staalnacke_tekstet_h264_230718.mp4