Bellas Hus: – Vakre ting beriker livene våre

Siden starten i 2001 har Bellas Hus vært kjent for kvalitet, kunnskap og kundeopplevelse. Nå relanseres merkevaren med både ny nettbutikk og butikk på Glasmagasinet.

Livsstilskonseptet som nå åpner i hjertet av Oslo består både av internasjonale merker og Bella Hus’ egen produktserie. Kolleksjonen består av både interiørartikler, sengetøy, håndklær og loungewear. Bellas Hus er stolt av sitt nordiske opphav og den tidløse, skandinaviske stilen preger sortimentet.

– Vakre ting beriker livene våre, og hvert hjem har en personlighet. Det behøver ikke være vanskelig å skape vakre rom, og vi hjelper gjerne kundene våre med både ideer og inspirasjon, sier Katharina Salbu Brøndmo som sammen med Janicke Eliassen Lysklætt driver Bellas Hus.

De har vært bevisste på å skape et helhetlig konsept som ville appellere til det norske markedet.

– Vi identifiserte også tidlig i prosessen at vi måtte ha en strategisk partner som hadde lang erfaring med å utvikle integrerte løsninger mellom fysiske butikker og netthandel. Det ble derfor naturlig å søke ut for å få nye impulser til å utvikle Bellas Hus´ helhetlige profil, forteller duoen som har jobbet tett med det anerkjente designbyrået Kinnersley Kent Design i London.

Tidløst og trendy

– Vår kolleksjon er preget av klassisk kvalitetsdesign, og krydres med produkter fra utvalgte internasjonale merkevarer. Vi ønsker at god kvalitet skal være tilgjengelig for alle, uansett budsjett, understreker Janicke Eliassen Lysklætt.

Bellas Hus jobber tett med både norske og utenlandske designere for å skape de egne kolleksjonene sine. Noe er tidløst, noe ligger tett opp mot trendbildet og ytterlige en del av produktene er sesongpreget.

– Vi vet at 90 prosent av kundene våre ønsker å oppdatere i forhold til årstidene, og de ønsker å bli inspirert når de handler. Og det får de hos oss! Vi tilbyr kundene ideer og er opptatt av å dele vår kunnskap med dem, sier Salbu Brøndmo.

Nettbutikk

I Bellas Hus på Glasmagasinet møtes kundene både av en imøtekommende stab og et gjennomtenkt butikkinteriør som føles nærmest som et hjem, slik at det er enkelt å hente med seg inspirasjon til egen bolig.

Moderne netthandel er en viktig del av relanseringen, og sømløshet skaper rammene for shopping både i butikk og på nett.

– Bellas Hus skal være tilgjengelig for kundene uansett hvor de er i verden. Vi kaller det «total retail», eller den komplette shoppingopplevelsen, forteller butikk-innehaverne.

– Vi bruker moderne teknologi for å gi kundene våre en enda bedre personlig service. Alt vi gjør skal gjøre at kundene føler seg «hjemme» i det samme Bellas Hus-universet. Vi skal preges av varme, profesjonalitet og tilgjengelighet. Tenk på oss som en stilsikker venn som gjerne deler sine tips og innsikt med andre!