• Åpningstider og butikkoversikt

  • Nettbutikken er stengt. Frem til og med 21. januar kan du benytte alle tilbudene i butikk

  • Begrenset antall. Tilbudene gjelder så lenge beholdningen rekker
  • Velkommen til Glasmagasinet
Meny Glasmagasinet

Transport

Transport og utlevering

Du har muligheten til selv å hente varen på GlasMagasinet eller bestille hjemtransport.

Fraktprisen varierer etter hvor du bor og hvor raskt du vil ha varen levert. I handlekurven vil du få eksakt informasjon om fraktkostnad når du velger fraktmetode. Vi benytter Bring og Bring Express for hjemlevering. Kjøper du for mer enn kr. 1000,- får du fri levering.

Oppdager du en transportskade skal dette umiddelbart meldes til vår kundeservice på telefon eller epost. Kontaktinformasjon fremkommer på ordrebekreftelsen du fikk på epost da du kjøpte varen.  På grunn av begrenset plass i butikken til oppbevaring må varer som du bestiller for henting i butikk hentes innen to-tre virkedager, hvis ikke kan bestillingen bli annullert. Det reserverte beløpet på ditt kredittkort vil i så fall tilbakeføres til deg umiddelbart eller i tilfelle du har valgt faktura forfaller den.

Reklamasjoner gjøres ved å henvende deg i butikken. Om du henter i butikk plikter du å undersøke varen før du går fra butikken. Bestiller du hjemlevering eller sending med post plikter du å undersøke varen så snart du har mottatt den. Reklamasjoner må skje innen rimelig tid etter at du har oppdaget en mangel. Vi følger norsk forbrukerkjøpslov ved behandling av reklamasjoner.

 

Vennlig hilsen GlasMagasinet