• Åpningstider og butikkoversikt

  • Nettbutikken er stengt. Frem til og med 21. januar kan du benytte alle tilbudene i butikk

  • Begrenset antall. Tilbudene gjelder så lenge beholdningen rekker
  • Velkommen til Glasmagasinet
Meny Glasmagasinet

Kjøpsvilkår

Det er trygt å handle på www.glasmagasinet.no. Nedenfor finner du opplysninger om betalingsformer, leveringsmetoder og angrefrist.

Kjøpsvilkårene finnes kun på norsk. Varer fra www.glasmagasinet.no kan kun bestilles for levering i Norge. Alle priser er inklusive merverdiavgift. Frakt kommer i tillegg dersom du velger å få varen sendt via post eller direkte til din hjemadresse. Opplysninger om fraktbeløp fremkommer i kassen før du bekrefter bestillingen.

På grunn av begrenset plass i butikken til oppbevaring må varer som du bestiller for henting i butikk hentes innen to-tre virkedager, hvis ikke kan bestillingen bli annullert. Hvis du har valgt å betale med kreditkort vil det reserverte beløpet tilbakeføres til deg umiddelbart. Når du handler på www.glasmagasinet.no har du alltid 14 dagers angrefrist fra du mottar varen dersom du velger levering hjem eller sending med post. Fristen begynner å løpe fra dagen etter varen er ankommet postkontor eller ankomstdag dersom annen leveringsmåte er valgt. Om du benytter angreretten må du selv sørge for å levere produktet tilbake til butikken på adressen nedenfor eller avtale retur via post. Ta kontakt med oss for å få tilsendt fraktetikett. Ved retur via post vil ditt refunderte beløp fratrekkes returporto. Normalt refunderes du i løpet av 14 dager. Link til angrefristskjema med ferdig utfylt returadresse finnes i pakkseddelen du mottar på epost når varen er sendt fra oss.

Reklamasjoner gjøres ved å henvende seg til butikken på telefon eller epost, dette står gjengitt nedenfor samt på din ordrebekreftelse som du mottar på epost ved bestilling. Om du henter i butikk plikter du å undersøke varen før du går fra butikken. Bestiller du hjemlevering eller sending med post plikter du å undersøke varen så snart du har mottatt den. Reklamasjoner må skje innen rimelig tid etter at du har oppdaget en mangel. Vi følger norsk forbrukerkjøpslov ved behandling av reklamasjoner.

Du kan være helt trygg når du handler på www.glasmagasinet.no. Dine personopplysninger som brukes til å gjennomføre salget blir lagret uten mulighet for innsyn fra uvedkommende.

GlasMagasinet benytter Klarna som betalingsløsning. Med Klarna slipper du unødvendige registreringer og passord. Du får alltid varene dine før du betaler for dem. Og du kan velge å dele opp betalingen hvis du vil. Du mottar din faktura fra Klarna på e-post. Når du registrerer en ordre og oppgir ditt kredittkortnummer, vil beløpet reserveres. Pengene vil ikke trekkes før varen er sendt eller du har hentet varen selv. På den måten er du trygg på at du ikke betaler for varer du ikke har fått.

Vi forsøker å gi så riktig informasjon som mulig på www.glasmagasinet.no. Vi tar allikevel forbehold om at opplysninger gitt om produkter eller priser kan være feil. Registrerer du en ordre på en vare som viser seg å være utsolgt, forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen, eventuelt tilby et alternativ som du har muligheten til å akseptere eller avvise.

Vennlig hilsen GlasMagasinet
Stortorvet Glasmagasin AS
Org nr: 914 145 813
Stortorvet 9, Oslo
Telefon: 67 49 11 97
salg@stortorvetglasmagasin.no
Link til angrefristskjema